X

جزئیات خبر

نسخه چاپي

زمان مخابره :   پنجشنبه 20 اردیبهشت 1397 - 12:12:12 ب.ظ

برگزاری اولین جلسه شورای اداری روسا ، معاونین و مسئولین ستاد اداره کل ثبت استان آذربایجان شرقی

مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان ضمن خیرمقدم به همکاران و تبریک ایام شعبانیه و تحلیل و بررسی آمار و فعالیتهای واحدهای ثبتی به تشریح عملکرد سال 96 پرداخت .و در این راستا با ابلاغ برنامه عملیاتی سال97 که مبتنی بر سیاستهای کلی قضایی ابلاغی مقام معظم رهبری برنامه پنج ساله توسعه قضایی تکالیفی که بر عهده سازمان و ادارات ثبت نهاده شده با جدیت تمام نسبت به اجرا

در مورخه 97/2/5 اولین جلسه شورای اداری ثبت استان راس ساعت 10 صبح روز چهارشنبه با حضور کلیه روسا، مسئولین  و معاونین ثبت اسناد و املاک استان با تلاوت چند آیه از کلام الله مجید آغاز  و تشکیل شد.

مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان ضمن خیرمقدم به همکاران و تبریک ایام شعبانیه و تحلیل و بررسی آمار و فعالیتهای واحدهای ثبتی به تشریح عملکرد سال 96 پرداخت .و در این راستا با ابلاغ برنامه عملیاتی سال97 که مبتنی بر سیاستهای کلی قضایی ابلاغی مقام معظم  رهبری برنامه پنج ساله توسعه قضایی تکالیفی که بر عهده سازمان و ادارات ثبت نهاده شده با جدیت تمام نسبت به اجرایی نمودن برنامه ها تاکید کرد.

به پایی با اشاره به  نحوه چگونگی صدور اسناد مالکیت و آرشیو الکترونیکی و دفاتر در سه  واحد ثبتی اظهار داشت: نزدیک 20 میلیون برگ آرشیو و داده آمایی شده که انشااله در سال جدید نیز در صورت تامین اعتبارالباقی پرونده ها آرشیو  و داده آمایی خواهد شد.و یکی از سیاستهای کلان ریاست معزز سازمان پیشبرد اهداف تعیین شده مبنی بر الکترونیکی نمودن تمامی فرآیندهای ثبتی میباشد که در سال 97 با برنامه ریزی دقیق اقدام و اجرایی خواهد شد.

وی تاکید کرد:جلوگیری از مصرف بی رویه و اسراف از اهم وظایف  روسای واحدهای ثبتی و همکاران خواهد بود که این مهم باید در راس برنامه ها قرار گیرد.واز مکاتبات بی رویه و هزینه کرد اداری میبایست جلوگیری بعمل آید.

مدیر کل ثبت اسناد و املاک ادامه داد: شهرستانهای تبریز –سراب-کلیبر و میانه به ترتیب رتبه های اول –دوم –سوم و چهارم درمقوله  ماموریتهای عملیاتی سال 96 از جمله وصول مطالبات بانکی و حقوق دولتی و رشد و ارتقای شاخصه های مهم  صدور اسناد به مردم فهیم و عزیز آذربایجان شرقی و ادارات دولتی در قانون ساماندهی و همچنین تعیین تکلیف و رقبات وقفی بشمار میروند.که این موفقیت حاصل فعالیت تک تک همکاران مجموعه ثبتی بوده که توانسته است رضایتمندی حداکثری مردم شریف استان را فراهم آورد.

-در ادامه آقای ناصری معاون امور املاک و کاداستر ضمن خیر مقدم به تجزیه و تحلیل عملکرد در واحدهای ثبتی اعم از صدور سند تک برگی ، تعویض سند تک برگی ، آرشیو، داده آمایی موضوع سند اوقاف و سایر موارد پرداخت. وی گفت:در کلیه واحدهای ثبتی شمیم مستقر و در برخی واحدها دو تا سه شمیم نصب و مستقر شده است. همچنین در پایان از مسئولین ستادی اداره کل و برخی از روسای مناطق ثبتی تبریز -سراب-و کلیبر و میانه به جهت بیشترین آمار عملکرد تجلیل و تقدیرنامه ای اهدا شد.

 
.ذکر منبع در استفاده از مطالب و تصاویر الزامی است